Par mums
Tie ir cilvēki, kuri rada restorāna vidi, noskaņu un ik dienu rūpējas par šīs vietas dzīvības uzturēšanu. Komanda, ko veido apkopēja, kura neļauj krāties putekļiem; restorāna menedžere, kurai rīts sākas ar ziedu iegādi restorāna mājīguma radīšanai; bārmenis, kurš ieber kafijas pupiņas kafijas aparātā un pirmo rīta kafiju pasniedz savam kolēģim. Tās smarža aizvirmo līdz pat virtuves durvīm, kur virtuves burvji jau pilni enerģijas iepriecināt ikvienu viesi. Brokastu smarža ir pirmais vilinājums mūsu agrākajiem viesiem – golfa spēlētājiem.
Taču mēs Jūs aicinām braukt ciemos. Brokastīs, mierpilnās pusdienās vai vakariņās, kuras baudīt jebkurā gadalaikā!
Uz tikšanos!
Komanda
Eduards Bogdanovs
MIRÓ RESTORĀNA ĪPAŠNIEKS
Jau astoto gadu esmu Miró restorāna īpašnieks, direktors, bārmenis, viesmīlis, pavārs, trauku mazgātājs. Progress šo gadu laikā ne tikai telpās, bet arī restorāna apmeklējumā ir satriecošs. Mums no sākuma neticēja, teica, ka neviens nebrauks tik tālu uz golfa klubu lai paēstu, bet mēs salauzām stereotipu un otrā vieta Rīgas Restorānu nedēļā tam ir pierādījums. Mēs turpināsim iet vēl tālāk un kļūt arvien labāki, paldies par to manai komandai!”
Anda Reinšmite
Restorāna vadītāja
“Būt cilvēkos un citiem radīt prieku ir mans otrais ”es”. Enerģijas ir tik daudz, ka kolēģi saka: es varētu ražot elektrību. Mīlu izcilu apkalpošanu, laimīgus viesus un atmiņā paliekošus banketus, tādēļ šis ir mans sirdsdarbs. Man apkārt viss dzirkstī, gluži kā viesu glāzēs atspirdzinošie burbuļi.
Lilita Rivare
RESTORĀNA SIRDS UN DVĒSELE
“Miró ir manas otrās mājas, šad tad mājas saka ka pirmās. Kolēģiem esmu vienā vārdā – Mamma, viesiem – zāles pārzine.”
Edgars Balodis
Miró RESTORĀNA ŠEFPAVĀRS
“Mans aicinājums ir garšu daudzveidība un šeit, Miró restorānā, man ir iespēja Jums caur ēdienu nodot savu vīziju par ēdienu. Restorāna viesus esmu gatavs pārsteigt, iepriecināt un aizvest jaunos garšu piedzīvojumos! Ticiet man, tie rosinās Jums atgriezties šeit
vēl!”
Atsauksmes
“Latvijas Lauku konsultāciju centra sadarbība ar Miró golfa kluba restorānu sākās 2016. gadā. Pa šiem četriem gadiem tika kopīgi radīti daudzi augsta līmeņa pasākumi. Latvijas Lauku konsultācijas centra divdesmit piecu gadu jubileja Ādažu kultūras centrā, Zemkopības ministrijas rīkotās apbalvošanas ceremonijas “Sējējs”, Latvijas Lauksaimniecības universitātē, VEF kultūras pilī, Kultūras pilī “Ziemeļblāzma”, mežkopības nozares gada balva “Zelta Čiekurs” Siguldas kultūras centrā “Devons” un zivkopības gada balva “Lielais Loms” Ādažu kultūras centrā.
Ja cilvēks svētkos nav labi paēdis, pie galda nejūtas aprūpēts un ēdiens nav svaigs, garšīgs un skaisti noformēts, tad, diemžēl, svētki ir sabojāti…..
Ar to gribam sacīt, cik svarīgi ir sabiedriskajam ēdinātājam just katru klienta vēlmi ( bieži vien pat iegribu), saprast klienta ieradumus un tradīcijas, vecumu un profesionālās īpašības. Saprast klienta finansiālās iespējas un vienmēr atrast risinājumu.
Ar Miró restorānu strādāt ir ļoti viegli. Jo visi Miró restorāna darbinieki ir sava amata meistari, komandas cilvēki, kuri ar smaidu tiek galā ar visām problēmām un zina, ka apmierināts klients ir laba restorāna firmas zīme!”
“Vēlos pateikties par lielisko servisu un vienreizējo maltīti.
Viss bija viss augstākajā līmenī, ciemiņi sajūsmā, kas man savukārt daudz nozīmē.
Paldies!
Līdz nākošajai reizei.”
“Golfs sākas un beidzas Kluba restorānā…
Ir pozitīva attieksme labs kontakts un tas veido piederības sajūtu !”
“Miró golfa kluba restorāns sniedz sajūtu : “Tieši Jūs mēs visu dienu gaidījām!” Tā ir attieksme, pie kuras uzņēmuma vadība strādā un attīsta to savos darbiniekos. Smaids darbinieku sejās, patiesas rūpes par
klientu labsajūtu – par to, vai viss garšoja; vai ir vēl kādas vēlmes.
Ja izdodas satikt pašu saimnieku Eduardu Bogdanovu, tad zini, ka vienmēr jutīsies uzņemts kā mājās. Īpaši tas ir brīvdienu brančos, kur valda īsti ģimeniska atmosfēra. Priecē, ka uzņēmums aug un attīstās, domā par rītdienu – paplašina un labiekārto telpas, papildina ēdienkarti ar
jauniem ēdieniem. Uzņēmums, kas uzstāda sev augstus mērķus, tāpēc ar prieku un lepnumu atvedu uz šejieni arī savus viesus un zinu ar garantiju, ka viesiem patiks un vakars būs izdevies.
Paldies Eduardam par līdzšinējo sadarbību!“
Rezervācija
*Rezervācijām sākot ar 8 personām, tiek piemērota papildu apkalpošanas maksa 10% apmērā.